[Csaladtortenet 2] Arcképek összehasonlítása

Vasy Endre vasye at t-online.hu
2013. Sze. 15., V, 20:28:54 CEST

Kedves András!
Az alábbiakat tudtam leszűrni:
A fő koponyaméretek nagyjából azonosak +
Pofagumó: lejjebb van -
állkapocs szélesebb, szögletesebb - állcsúcs: egyenes  -
ajkak: főleg az alsó -
fül állása, lapultsága: +  hallójárat elhelyezkedés, mélyedés: -
orr: nyereg keskenyebb,-  orrcsúcs: nincs - hajlásszög: 60%  nyereg: nagyobb
lefutás: egyenes  -  orrnyílás szög:  -
szemöldökív: -    szemöldök  : -
vultus: -
A megjegyzések az 1 sz képre vonatkoznak, az ismertekhez viszonyítva.
Gondolom ükapád kékszemű volt.
A mi megjegyzéseinkből aligha tudhatod meg az igazat! a 100%-hoz kellene egy
arcfelismerő pr.
Vale