[Csaladtortenet 2] Kondás Mihály Kanada

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Sze. 19., Cs, 18:07:39 CEST

Kedves Listatagok!

Keresek egy Kondás Mihályt, aki nyíradonyban született 1896-ban, és
aki 1925 körül kivándorolt Kanadába. Van is róla fénykép, de a család
nem hallott többet róla.

Az ancestry.com szerint van egy Kondás Mihály a kanadai bevándorlási
listában, de nem tudom megnézni, hiába regisztráltam be.

A leszármazottak szeretnék megtudni, mi lett a sorsa? Az is lehet,
hogy kint újra nősült, és vannak leszármazottai. Tudna valaki
segíteni?

Egy másik család esetében eaz a gyanú, hogy a papának kint is volt
családja, mivel a Puskás  dédnagyapa több mint húsz év után hazatért,
2 év múlva meghalt, és ezután nem sokkal kereste egy asszony a
tengerentúlról, és nagyot nézett, mikor mondták neki, hogy a családja
pár házzal lentebb lakik.
Van ilyen... :)

Üdv,
Zsolt!