[Csaladtortenet 2] Nagykároly anyakönyvei

Ádám Zoltán adam.zoltann at gmail.com
2013. Sze. 20., P, 19:50:42 CEST

Kedves Listatagok!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek a gyors segítséget, ötleteket!
Kaptam néhány nagyon kedves listatagtól konkrét segítségre vonatkozó
ígéretet is. Privát levélben külön is meg fogom köszönni a felajánlott
lehetőséget.
Köszönöm ismételten kedves Mindnyájatoknak!
Üdvözlettel:
adamzoltan

2013. szeptember 20. 10:47 Ildikó Sztrányai írta, <