WG: [Csaladtortenet 2]Fw: vitézi cím lányoknak?

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Sze. 23., H, 15:06:53 CEST

Kedves Aurél!
Kicsit nevetségesnek találom a vitézi címet kérvényezok és az avval hivakodók viselkedését. (Lehe, hogy apám véleménye hatot rám!)
Azt hiszem a listatársak között is van egy jó pár nemesi származású tag, de nem igen olvastam, hogy magukat ns. X.Y. ként írnák alá, a "családmegkülönbözteto neveiket" (köznyelven: eloneveiket) is ritkán használják, ellentétben az "öröklés" által bejegyzett vitézekkel szemben.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -