[Csaladtortenet 2] széki, mecsenicsei, stb. Garázda család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2013. Sze. 27., P, 11:13:21 CEST

Kedves Listatagok! Feleségem felmenői között találtam a széki stb. Garázda családot, amely a XVII. sz. elején kihalt. Sajnos igen hiányos adatokat találtam erre. Garázda Anna, nyáregyházi Nyári János felesége volt a XVII. sz. elején. Lehet, hogy ezen Anna volt széki Teleki Mihály felesége is. Keresek két cikket a Garázda családról, és ehhez kérném a segítségeteket: Történeti Lapok 1875. 2. 12. (ennyi hivatkozást találtam erről a cikkről)Magyar Családtörténeti Szemle 1938. év, 6-7. szám, 137-140. oldal. Segítségeteket előre köszönöm! Aurél