[Csaladtortenet 2] kérés

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Sze. 30., H, 13:11:57 CEST

Tisztelt Listatársak!

Évek eredménytelen keresése után talán végre elindulhatok egy szálon, ugyanis eddig apai nagyapám anyakönyvi bejegyzésein kívül csak annyit tudtam, hogy édesanyja, vagyis apai dédnagyanyám neve Mihali, Mihályi Erzsébet volt (többféleképpen írják, gondolom hallás után jegyezték be eltérően).  Nem vagyok járatos a mormon anyakönyvek kezelésében (amelyekben most rábukkantam a nevére a rengeteg ugyanilyen név között. Hogy dédnagyanyám éppen ő, azt alátámasztja a család Tamási, Nagyszokoly-i, Értény-i kötődése.
Segítséget szeretnék kérni a két bejegyzés értelmezésében, ugyanis a szülők és a gyermek nevei azonosak, ugyanakkor eltér a születési hely (Értény ill. Fadd) valamint a filmszámok is. Hogyan lehetséges, hogy kétszer jegyezték be? És melyik lehet a tényleges születési hely? - ugyanis Értény és Fadd pontosan 80 km távolságra van egymástól.
Esetleg az alábbi filmszám utalás alapján a lefényképezett anyakönyi oldal megtekinthető?

Kérem segítsetek kibogózni ezt az eltérést, így talán végre elindulhatok egy nyomon, hosszú évek állandó falba ütközései után. Köszönettel: Jenő

Father: Istvány Mihályi - Mother: Susánna Pap

Name: Ersébet Mihályi

Event: Baptism

Event Date: 04. Apr 1845

Event Place: Értény, Tolna, Hungary

Gender: Female

Father's Name: Istvány Mihályi

Mother's Name: Susánna Pap

Line Number: 52

GS Film Number: 1921026

Digital Folder Number: 004629554

Father: Istvany Mihalyi - Mother: Susanna Pap

Name: Ersebet Mihalyi

Event: Baptism

Event Date: 04 Apr 1845

Event Place: Fadd, Tolna, Hungary