[Csaladtortenet 2] akv

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Sze. 30., H, 17:55:54 CEST

Köszönöm, Kedves Ákos,

a hibajelzést. Már tudnak róla:

https://familysearch.org/learn/wiki/en/Slovakia_Church_and_Synagogue_Books_(FamilySearch_Historical_Records)/Known_Issues

Az utolsó hibajelentésem hozzájuk 3.329.330 nyilvántartásiszám alatt
jelent meg 2013 szeptember 15.-én. Az első, amit küldtem (s amit
megtaláltam) 2011 szeptember 8.-án 2.274.348-as számot kapott; hogy B.
Laci és H. Csaba statisztikai *játékával* éljek, ezek a nyilvántartási
számok mutatják, hogy csak hibajelentésekből milliók érkeznek hozzájuk!
Mivel nincs elég kapacitásuk a hibákat gyorsan kijavítani, hasonló
oldalakon mutatják a hibák listáját, hogy ne kapjanak annyi
hibajelentést - nyilván nem csak egy személytől néha!:-)

A magyar állami anyakönyvek hibáinak listája itt van:

https://familysearch.org/learn/wiki/en/Hungary_Civil_Registration_(FamilySearch_Historical_Records)/Known_Issues

Ezért kérek mindenkit, mielőttelküld egy talált hibát, nézze át ezeket
az oldalakat, hogy benne van-e már?

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com