[Csaladtortenet 2] Névváltozás

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Ápr. 12., Szo, 10:56:41 CEST

Kedves Máté!

Úgy gondolom nem volt különösebb szabály.Kinek mi volt szimpatikus.Pl. a
családban Neubergerből azért lett Pásztor, mert a név viselője eredetileg
papnak készült.Miután megváltoztatta a szándékát és tanár lett, a Pásztor
nevet választotta. Később az unokaöccse, aki orvos lett ugyanezt a nevet
választotta.

Üdv.
A Éva