[Csaladtortenet 2] ilyet sem pipáltam még

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2014. Ápr. 28., H, 08:27:45 CEST

Kedves Tamás!

Magam mindig kétkedve fogadtam az olyan állításokat, miszerint egyazon
családban ugyanazon néven keresztelnek meg két gyermeket, ha az idősebb
gyermek él. Elég régóta kutatok, sok anyakönyvet átnéztem, sohasem
találkoztam hasonlóval.... egészen a nagyon közelmúltig, amikor magam is
belebotlottam ilyen helyzetben. Kétségtelenül egy család, két Katalinnak
keresztelt leány, mindketten megérték a felnőtt kort és férjhez mentek.

Szóval, nem kizárt, hogy történtek hasonló események....

Üdvözlettel: Varga István