[Csaladtortenet 2] kutatom Gyenizse Kiskunhalas

Christina G c.f.geller at gmail.com
2014. Aug. 4., H, 12:18:23 CEST

Kedves Kutatótársak!

Az alábbi hzg akv mivel 1936-os keltű nem jön ki. A házasságok valószinűleg
vissza lettek állitva a FS-ön is, mint láttam 1934-ig. És még nem tudom mi
más. Nem lehetne ez ellen tiltakozni, aláirás gyüjtés, tüntetés (még talán
ebbe is benne lennék) vagy tudom is én mi, de ez felháboritó.
Próbálkoztam csak kiváncsiságból megnézni, mivel a Gyenizse nevet kutatom.

Üdv. Christina

VŐLEGÉNYMENYASSZONY*Családneve:*Farkas*Családneve:*Halasy-Nagy*Keresztneve:*
Jenő*Keresztneve:*Edit*Apja családneve:*Farkas*Apja
családneve:*Halasy-Nagy*Apja
keresztneve:*Vince*Apja keresztneve:*József*Anyja családneve:*Bourguignon*Anyja
családneve:*Gyenizse*Anyja keresztneve:*Eugénia*Anyja keresztneve:*Antónia*A
házasságkötés ideje:*1936.12.17.*Helység:*I. kerület
(Budapest)*Folyószám:*633*Megjegyzés:**Filmkocka-szám:*429Kapcsolat az
anyakönyvhöz
a FamilySearch portálon
<https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-11583-9950-16>