[Csaladtortenet 2] Be lehet vállalni!

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Aug. 8., P, 19:04:53 CEST

Kedves Lista!

A tárgyban szereplő mondat értelme általában, hogy valamely feladatot,
pénzügyi vagy egyéb terhet az erőforrások felmérése után be lehet vállalni.
De kizárólag csak ilyen értelemben használni hatalmas tévedés!
Az Isten kötényének egyik eldugott zsebében lévő 100 lelkes megyehatári
zsákfalu templomgondnokának serdületlen gyermeke (aki alig érte fel a
kulcslyukat a nála alig kisebb templomkulccsal...), kétszer fordította rá a
zárat a templomajtóra, mert ha csak egyet fordít, akkor *"Be lehet
vállalni!"*
(vagyis vállal be lehet nyomni!)
Ilyen gyöngyszemeket lehet gyűjteni Emlékmű vadászat során!

Kérem a Baranya megyében aktívakat, hogy már ne álljanak neki feldolgozni a
megye északi felének Tolna megyébe tolulásában található településeket! Ma
lefotóztam Szalatnak, Köblény, Tófű, Hegyhátmaróc, Egyházaskozár, Szárász,
Mágocs, Alsómocsolád, Nagyhajmás, Mekényes, Csikóstőttős, Kaposszekcső
(utóbbi kettő szégyenteljes kilengés, hisz Tolna megyeiek, de rajtuk
keresztül vezetett az út, s behunyt szemmel de tiszta lelkiismerettel nem
tudtam keresztülhajtani rajtuk, ezért inkább megálltam...), Vásárosdombó,
Tarlós, Meződ, Palé, Vázsnok (itt nincs emlékmű, ne menjen senki potyára
még egyszer, bár első vh-s áldozatai vannak a falunak), Baranyajenő,
Baranyaszentgyörgy, Tormás, Szágy, Gödreszentmárton, Gödre, Gödrekeresztúr,
Felsőegerszeg, Varga emlékműveit.
Vagy ha már elkezdték valamelyiket feldolgozni, kérem jelezzék magánban, és
én nem bíbelődök velük!

Az Emlékművek projekthez még hozzá nem járult társaknak pedig csak
ismételném - immár a megszokott értelemben - a tárgybani mondatot...

Fárasztó túra volt, (8,5 óra, 254 km), megyek iszom egy korty cserszegi
fűszerest...
További vidám estét:
gy.