[Csaladtortenet 2] Régi lista

Janos Bogardi . Radix janos at bogardi.com
2014. Aug. 11., H, 08:20:52 CEST

Kedves Tamás!

A lista archívumában ketten találtak magukra vonatkozóan "személyes
információkat". Ha jól emlékszem, az egyik lista üzenetben valaki
közzétett egy családnévvel kapcsolatban a telefonkönyvben annak idején
talált telefonszámokat, a másik esetben pedig az interneten talált valaki
valamit valakiről (szerintem teljesen semleges információt) egy
kérdéssel kapcsolatban.

Ez a két jóember kérte, hogy töröljem az oldalról az rájuk vonatkozó
üzeneteket. A listát egy program kezelte, ebbe belenyúlni nem igazán
egyszerű - de végülis sikerült még annak idején kimaszkolni a
kérdéses üzeneteket. Ámde a levelező program be van épülve a
webszerver programba, annak frissülésekor mindig lenullázódnak kísérleteim
a maszkolásra - és így újra kikerülnek az archívum kérdéses levelei az
internetre. Amint ez kiderült az illetők újbóli jelentkezésével. Jött
a felülírás újabb általam történt felülírásra (maszkolás) és egy újabb
program frissülés, amikor elfelejtettem újra eljátszani a maszkolást -
nemsokára jött a fenyegetőzés.

Próbálkoztam egy másik megoldással a probléma kezelésére, de fél óra munka
után feladtam. Így került ki a jelenleg is olvasható üzenet az archívum
oldalaira.

Üdv:

B. János