[Csaladtortenet 2] Online kutathatóság az anyakönyvekben ...

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2014. Aug. 11., H, 13:49:43 CEST

Kedves Krisztián,

Köszönöm.
(...ugye ezt az árat nem csak én találom irreálisnak? A 400 dpi felbontás
kellene hogy legyen az alap, alapáron, az alatt gyakorlatilag olvashatatlan
a dokumentum)

*Nagy Beatrix Julianna*
*családkutató és XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
honlap: http://genealogia.blog.hu/
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/