[Csaladtortenet 2] Flash-mob 2013: Kodály Esti dalát énekli

Polgár Ákos szaki888 at postafiok.hu
2014. Aug. 12., K, 16:43:00 CEST

Like-oltam a You Tube- on. Tavaly már ezt láttam, már nem tudom milyen
hivatkozás által, most még jobban tetszett. Először e dalt kb. 12 éve
hallottam a néhány évig működő Pannon Rádióban (bár lehet, hogy régebben
is) egy késő estén, akkor (is) nagyon tetszett és csodálkoztam ,hogy
létezik e dal.
Üdv.: Ákos

2014. augusztus 12. 11:35 "István (Stephan) de Rakovszky" írta, <