[Csaladtortenet 2] freemailen leveleö MACSE tagoknak

Miske Miklós mmiske at freemail.hu
2014. Aug. 13., Sze, 14:48:18 CEST

Kedves sorotársaim! Mai nappal kaptam üzenetet a freemail.hu gépházától, hogy 2014.július 16-án adathalász támadás érte Őket. Ez nagyjából stimmel akkortájt bolondult meg a program. Ezt az is mutatja majd egy hónappal később jött a tájékoztatás augusztus 13-án. Még most is a spamba teszi a leveleinket, de ha ezt is és kit őrlitek akkor ez az infó sem jut el hozzátok, NÉZZÉTEK MEG A SZŰRŐ  BEÁLLÍTÁSOTOKAT, MERT LEHET HOGY AZ IS ELÁLLíÍTÓDOTT! Utána ha minden igaz azt a választ kaptam egy ingyenes levelezőrendszertől a gyorsaságot nem lehet számon kérni, ha vaqn jobb azt kell használni! Ezen gondolkodom én is de melyiket? ki tud segíten a döntédbe, akkor mindenhol az uj címet lecserélni a régit is hagyni kellwnw, ge meddg? Számitástechnkikai guruh MOST SEGÍTSETEK!
Üdv Miske Miklós 06-30-8156088