[Csaladtortenet 2] Egy család két azonos nevű lány

Szűcs László szucslaci970 at gmail.com
2014. Aug. 13., Sze, 20:25:37 CEST

Tisztelt Lista!

A tárgyban jelzett esetet kivizsgáltam és arra a megállapításra jutottam,
hogy elfogadom a teóriát miszerint tényleg azonos nevűek a gyerek, akik
megházasodtak később és így élték életüket. Mindkettő házassági bejegyzése
megvan, egyikük sem halt meg idő előtt, legalább is nem találtam.

Egy újabb problémát találtam melyben kérném a becses segítségeteket:

Missik Anna 1809-ben férjhez ment 16 évesen (remélem 16!!) Siffel Pálhoz
(képet csatoltam).
Viszont 1792 és 1794 között négy Missik Anna született a faluban, 93-ban
kettő is.

Ti miből állapítanátok meg, hogy kinek a lánya az én Annám?

A négy közül egyeiket sem találtam a házasság kötésig, hogy meghalt volna, a
bejegyzésnél nincs az apa neve feltüntetve.

Érdekes még, hogy 1770 és 1800 között legalább 20 Missik Anna született.

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
http://szucs-csalad.hupont.hu/

Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika,
Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze,
Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos,
Szunyog, Pataki, Kandorf, Muraközy, Dávid Kutatott hely: Cegléd és környéke,
Nyitra vármegyei Verbócz, Vas és Sopron vármegye, Sóly.