[Csaladtortenet 2] Kassa

Susanna D'Arbela su.darbela at gmail.com
2014. Aug. 16., Szo, 23:56:42 CEST

   Kedves Listatársak !

   Szeretném megosztani a sikeremet.
   Azzal hogy itt megosztottátok a temetők elérhetőségét, a szlovák oldalon
rátaláltam a dédnagyszüleim!!! temetkezési helyére!
   Így megtudtam hogy Kassán vannak eltemetve a zsidó temetőben. Ez azért
nagy mert pár hónapja még a nevüket sem tudtam.
   Másik siker, szintén az itt közreadott linkeknek köszönhető, mert
szintén Kassán sikerült megtalálnom a házukat is a Google Maps
   segítségével.
   Nagyon nagy áttörés volt ez a kutatásomban, különösen azért mert nagyon
kezdő vagyok, és a családom ezen részéről szinte semmit sem tudtam.
   Köszönöm Nektek !

   D'Arbela Zsuzsanna