[Csaladtortenet 2] FW: Kérés szlovák és magyar területen kutatókhoz!

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2014. Aug. 17., V, 14:38:11 CEST

Kedves Pista,

köszönöm, de én még vadi új vagyok itt, úgyhogy elnézést.
A Matuska család 1687-ben I. Lipóttól kapta a nemesi oklevelet (amit szintén
nem találok, de az majd máskor).
Mellékelek egy doksit, amit azt hiszem még Szluhától másoltam, de csak az
1800-as évek elejétől vannak pontosabb adatok.
Nagyon kellemetlen tapasztalataim vannak szlovák barátainkkal kapcsolatban,
így más lehetőségeket keresnék.

Judit