[Csaladtortenet 2] Informatikusok kerestetnek

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2014. Aug. 15., P, 16:23:21 CEST

Kedves Tagtársak!

A Bartók Béla út 21 alatti helységben kialakítandó informatika ügyében
keresem az IT-ban járatos kollégákat, akiket kérem jelentkezzenek privátban:

reicher.peter at gmail.com

Átbeszélendő lenne:

- szerver beszerzésének kérdése honlap, adatbázisok, printerek vezérlésének
futtatására. (esetleg:
http://www8.hp.com/hu/hu/products/proliant-servers/product-detail.html?oid=5379860
)
<http://www8.hp.com/hu/hu/products/proliant-servers/product-detail.html?oid=5379860>
- Nyomtatási kérdések.
- Internet beállítása (már be van vezetve) wifi, végpontokhoz
- Szükséges monitorok kiválasztása.
- Riasztó rendszer IT támogatása.
- Központosítható adatbázisok ("nagyiván", Siebmacher, Vasárnapi
Újság,....) kialakításának lehetősége.
- stb.

Jövő héten nem vagyok, utána viszont SOS megbeszélést kezdeményeznék a BB21
helyszínnel!

Még valami: Akinek lenne f*elajánlható adatbázisa, vagy könyve, a közös
családfakutató könyvtárhoz*, kérem jelezze, mert elkészült a 41 m
hosszúságú könyvespolc! Elsőként Kollega Tarsoly István elnök úr helyezte
el gyűjteményét, én pedig 14 Arcanum CD-t és 6 db Szluha Márton könyvet
tudtam eddig a könyvtárnak felajánlani, amelyek innentől mindenki számára
elérhetőek a galériában!

Jelentkezéseteket várva, üdvözlettel, köszönettel:

Reicher Péter