[Csaladtortenet 2] Thuránszky család

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Aug. 18., H, 10:38:00 CEST

2014.08.18. 9:46 keltezéssel, Matuska Judit írta:
> nekem is van 1-2 Thuránszky a családfámon. Ha valakit érdekel:
> Tihamér  1864-1927
> apja Ferenc 1832-1904 és egy Anna Thuránszky egy Kubinyi Ferenc felesége
> Tihamér testvére László 1861-1933 minden valószínűség szerint a Baán
> családon keresztül kapcsolodunk.

Kedves Mária!
> Thuránszky Judit 1895-1980(T.László és Pilisy Jerne
> lánya)(férjei:1-Ghiczy Tihamér 2.Prof Dr Hüttl Tivadar) a nagymamám
> barátnője volt Debrecenben...fiútestvérének családja tudtommal
> Budapesten él.

Nekem rendkívül kevés közvetlen rokonom van, ezért a távoli oldalágakat
keresem. Nem vagyok Thuránszky leszármazott, de egyetlen élő
unokanagynéném igen. Az ő nagyanyja a nőnevelésről és köznevelésről
ismert tanítóképzői igazgató Thurányszky Irén (1859-..)

A fenti nevek közül Thuránszky Anna Sophia (1814 június 24 Rózsahegy)
illeszkedik a fent említettekhez, de a férjének nevét nem találtam.

Ezen kívül édesapám (1903-1980) tartotta a kapcsolatot bizonyos Pilisi
Emillel, ám azt nem tudom, hogy ez rokoni kapcsolat volt-e, vagy csak
közös zenehallgatás.        Üdvözlettel  János