[Csaladtortenet 2] "Royal college of Nobility "

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Aug. 20., Sze, 12:08:11 CEST

Kedves Miklós!
Ez egy önkinevezett csaló társaság.
Senki sem jogosította, jogosíthatta fel őket arra amit cselekszenek.
Ezek csak pénz akarnak szerezni.
Ha nekem egy grófi címet adnának (persze jó pénzt kérnének érte) vagy azt
állítanák, hogy mivel nem kértem tőlük a bizonyítást egyik sem lenne érvénes, de
elég lenne egy perre.
Ezeket deresre kellene húzni és az ülepükre nád- vagy mogyoró-pálcával egy
piros, klasszikus nyugati heraldikai címert kéne "festeni"
De nemcsak nekik, hanem a parvenü snobboknak is, akik így akarnak maguknak
nemlévő dicsőséget szerezni.
Üdv.
István