[Csaladtortenet 2] csak indexelőknek

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Aug. 20., Sze, 17:30:33 CEST

Kedves Indexelők!

Segítségre lenne szükségem. Azon indexelők nézzenek körül az anyagukban,
akik az alábbi megnevezésű excelt kapták, további feldolgozás miatt.

Valamikor kaptam egy olyan excelt, amelyik 4 részből állt.
Az első rész az általam küldött segédanyag amelynek a megnevezése
pak.sz.9.k.1911.03.25.-1912.12.31.4429812.Bocsor_László

Ezután egyik kutatótársunk hozzátette a saját anyagát és a megnevezést
meg nem változtatva, sőt a régi 4429812-es filmkockaszámot a saját
excelének szélére beírta.

Miután ez a dupla excel bekerült a gyűjteményembe, valakiknek kellett
egy excel és egymás után elküldtem az új feldolgozóknak, akik valami
félreértés következtében a megnevezés és filmszám megváltoztatása
nélkül, sőt a kerület száma is maradt, folytatták az excelt.

Sajnos most nem tudom szétválogatni az exceleket.

Kérlek ellenőrízzétek a nálatok lévő exceleket.

Filmkockaszám : 243-754
sorszám: 1-797
Kezdő dátum:     1895.09.27.
Befejező dátum.  1896.12.29.
Első név: Seres Zsuzsanna
utolsó név: Nagy Lőrinc
4487. excelsornál kezdődik

a második excel adatai:

Filmkockaszám : 6-372
sorszám: 270-887
Kezdő dátum: 1904.05.02.
Befejező dátum: 1904.12.30.
első név:  Kelemen József
Utolsó név:Cs.Nagy Ferenc
3870. excelsornál kezdődik

Remélem, hogy jelentkezik a tettes, aki csinálta ezeket az
indexeléseket. Üdv.Laci