[Csaladtortenet 2] geni.com

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2014. Aug. 21., Cs, 12:06:12 CEST

Én inkább kemény szívásnak mondanám. Nekem a MyHeritage-n van a majdnem 5000
fős családfám és most volt az éves díj kifizetése. Szerencsére a számlán egy
fillér sem volt, így elindult egy kommunikáció köztünk, aminek következtében
kaptam egy 25%-os kedvezményt. Kemény ..
A Geni-nél valószínűleg az van (én csak mankónak használom), hogy ha nem ott
építesz, akkor ingyenes, egyébként fizetős.
Pénzt kérni az nagyon tudnak....