[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2014. Aug. 25., H, 17:10:35 CEST

Kedves Judit,

Kiegészítésként ahhoz amit András az előbbi levelében írt:
Valóban előfordul az "Oroszország" név a szövegben, a következő összefüggésben:
"A Kárpátaljai Oroszországért való hivatalnak a jelen konzulátushoz címzett xxx sz. átiratának megfelelően, kérjük továbbá..." és itt kérik azt, hogy az ellenoldalon is tegyék meg a bejegyzést...

Én úgy gondolom, hogy ez a megnevezés ebben az esetben nem Oroszországra, hanem a Romániához csatolt kárpátaljai területekre utal...
Sajnos nem ismerem a régió történelmét, de a Rusztkirvával egyesített Ruszpolyána vagy mán néven Havasmező, 1936-ban Romániához tartozott. Ha a kivándorlási ügyintézés Ungvárról történ, az magyarázná a nemzetközi lebonyolítást.

Üdvözlettel:

Nagy Domi

Nagy-Vajda Domokos,
Jogosított / hiteles fordítás- Traduceri autorizate/legalizate - Certified translations
http://www.nagy-vajda.eu
nagydomi at yahoo.com
domokos at nagy-vajda.eu
+40265337139