[Csaladtortenet 2] Auszráliai Magyarok

Joe Szota joeszota at hotkey.net.au
2014. Aug. 30., Szo, 22:43:49 CEST

Kedves István!

Bár nekem nem kelet Ausztráliában kutatni, azért tudok egy pár címet küldeni ahol érdeklődhetnél, persze Angolul.

National Reference Service

National Archives of Australia

PO Box 7425

Canberra Business Centre  ACT  2610

E-mail: ref at naa.gov.au

Ph: 1300 886 881

Fax: 1300 886 882

Society of Australian Genealogists
120 Kent Street, Sydney NSW 2000
Tel:  (02) 9247 3953 Fax: (02) 9241 4872
Internet:  www.sag.org.au

Azt is kel tudnod hogy melyik álamban, vagyis “State” telepedet le a rokonod mert mindegyik külön könyveli az adatokat. Némelyik mint például Victoria pénzt is kér...

Vannak szavazási listák is ha a rokonod állampolgár lett és az elérhető az Ancestry.com keresőjében.

Üdv.
Joe