[Csaladtortenet 2] Régi képeslap-segítség

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2014. Aug. 31., V, 20:28:13 CEST

Kedves Viki!

Nem vagyok veteránautó-szakértő, de utánaolvastam a Ford T modellnek, amelyből két gyönyörű példány a képen is látható.
Az egyik oldalon azt írják, hogy az 1915 előtt készült modelleknél a vezetőoldali fellépőn van egy henger alakú tartály az acetilénlámpákhoz. Ha a Google-ba beírod, hogy "Ford Model T", akkor több képen látni ilyet.
Mivel az általad csatolt képeken nem látszik ilyen tartály, valószínűleg 1915 után készült a fotó.

Üdv
Gyula