[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Historiaantik könyvesbolt

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2014. Dec. 3., Sze, 13:00:36 CET

Kedves Kutatók,
Pár hete valaki irt a listára, hogy nem kap
választ megrendelésére a *Historiaantik*
könyvesbolttól. (bocs. elkevertem az E mail-jét)
Íme a tulajdonos, Gábor elérhetősége:

*szatloczkigabor at t-online.hu*

Én sok könyvet vásároltam nála, és nagyon sajnálom, hogy
betegsége miatt nyugdíjba akar menni, és be akarja fejezni
nagyszerű munkáját.
Aki nem találkozott a témával, reprintben sok ma hozzáférhetetlen
történelemmel kapcsolatos könyvet adott ki.
Ezek a könyvek az árverésen sok tízezer forintba kerülnek, és
nála ezer forintokért megvásárolhatók voltak. Honlapja:
*http://www.polihisztorkonyv.hu/*
Nem tudom, hogy meddig áll még rendelkezésünkre, a boltjait
bezárta, és a web lapját se kezeli. A fenti E mail-en
tudtok vele kapcsolatot teremteni, ha szeretnétek tőle még
könyvet rendelni
üdv.
Hunyady Laci