[Csaladtortenet 2] Csergheo Ferenc Tabellae Genealogicae

A-M Savoia am.savoia50 at gmail.com
2014. Dec. 7., V, 19:29:46 CET

Kedves Levelezőtársak,
Mivel "új" vagyok a témában, nem tudom, hogy valaki használta-e

OSZK – kézirattár Quart. Lat. 2709.

"Collectiones genelogicae nobilium familiarum regni Hungariae, congesta per
Franciscum Csergheõ Inclytae Tabulae Distructalis Transdanubianae
assessorem. 1810-1830." Tabellae genealogicae. Csergheõ Ferenc kézírása c.
anyagot. Ha valakinek az arcanum feldolgozásában megvan, meg tudná nekem
nézni mit tartalmaz a* Pesthy de Ubrisi *családról.

A viszonzás reményében üdv.

SUA