[Csaladtortenet 2] számbillentyű+off

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2014. Dec. 7., V, 21:23:23 CET

Touch-pad Ki vagy Be kapcsolása ugyanezzel: Fn + F8

Üdv: Jóska

On Sun, 7 Dec 2014 18:58:44 +0100, Krisztián Skoumal wrote:

Kedves Joska,
> Nekem uj volt amit irtal, bar a 2. hibajelenseggel meg
nem talalkoztam.
> Az elso dologhoz kerdes: ugyanezzel vissza is tudom
kapcsolni a touch-pad-et a laptopon?
> Udv
> Krisztian
> Sent from
mobile phone

Listatársak!

számbillentyűket, mint minden indexelő és bosszantott az, hogy

nem tudok számokat
 egyszerre lenyomni

én nem az anyatejjel kaptam

Remélem tudtam segíteni valakinek.