[Csaladtortenet 2] Keresztszülők

klara.magyari at gmail.com klara.magyari at gmail.com
2014. Dec. 9., K, 13:41:08 CET

Ferenc szerintem nem arra gondolt, hogy megjegyzésként beírjuk kik a keresztszülők, hanem arra, hogy a rokoni kapcsolatokat is lássuk a programban. Én úgy tudom, hogy erre egyedül a Genopro képes. Én legalábbis nem ismerek más programot, amiben ezt meg lehetne oldani. Egyszer letöltöttem egy kéthetes ingyenes verziót hogy kipróbáljam, és úgy emlékszem, hogy létre lehet benne hozni különböző kapcsolatokat. Ez a lehetőség nekem is nagyon hiányzik a programokból, nem csak a keresztszülők, de például a házassági tanúk, vagy a bérmaszülők is. Ők nagyon sokszor a rokonságból kerültek ki.