[Csaladtortenet 2] másoljam, vagy ne?

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2014. Dec. 9., K, 20:33:25 CET

Tisztelt Nemességi ügyben kutatók!

Egy tagtársunk, akit én "rángattam bele" a családkutatásba megszerezte
nekem Kempelen Béla: A nemesség- útmutató az összes nemességi ügyekben című
könyvét, vagyis annak reprint kiadását. (Ezúton is köszönöm az illető
ajándékozónak.)

Ebben a műben a 33. oldaltól az 53. oldalig olvasható mindazon kérdésekre a
válasz, amit itten feszegettek.

A kérdésem: lenne-e értelme, hogy akár ezt a 20 oldalt, akár az alig 150
oldalnyi könyvet Word-be begépeljem, hogy akit érdekel, annak elküldhessem,
és így maga is tudja a felmerült kérdéseket tanulmányozni?

Tekintettel arra, hogy azt a könyvet 1907-ben adták ki, könnyen lehet, hogy
1907-és 1918 között változott a nemességi ügyekben valami, bár ezt nem
hiszem, illetve nincsen róla tudomásom. Úgy tudom, hogy az 1920 és 1945
közötti király nélküli királyság időszakában nem változott nagyon ebben a
kérdésben semmi.
Vagyis: én azt gondolom: alapul vehetjük ezt a művet.

Üdvözlettel:

Tamás