[Csaladtortenet 2] Keresztszülők

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2014. Dec. 9., K, 18:19:10 CET

Kedves mindenki,
Egyetértve Előddel abban, hogy grafikusan ábrázolni különböző kapcsolatokat klasszikus családfán zavaró lehet, elmondanám, hogy mit teszek én, annak érdekében, hogy minél több adatot lássak a családfán, arra az esetre, ha valamit tisztázni szeretnék - pl a keresztelési jegyzeteket, ahol rögzítem a keresztszülők neveit.
1. Igaz, hogy a kérdés a megjelenítésre vonatkozott, de végső soron minden a rögzítésnél kezdődik. Én a Legacy Family Tree nevű programot használom. Ebben minden adatot rögzítek, ami a forrásban van, a bába nevét, a keresztelő lelkész nevét, szóval mindent.
2. Az általam használt LegacyFamilyTree nevű program nem képes minden adatot megjeleníteni családfán. Erre való a TreeDraw nevű alkalmazásom, amelyben beállíthatom azt, hogy milyen adatot kívánok látni a családfán, rengeteg adatot képes megjeleníteni, beleértve a keresztelési megjegyzéseket. A jó az benne, hogy a TreeDraw elvileg képes gedcom-ból is családfát rajzolni , így bármilyen programból megoldható lenne ez a dolog. (bár igaz, hogy az én verzióm spéci a Legacy-nak készült kiadás)
Csatolok egy mintát az adatbázisomból szemléltetésként.Nem tudom, hogy Ferenc ilyesmire gondolt-e.... Nekem sokmindenben sokat segített ez a megoldás.
Üdvözlettel: Nagy-V. Domi

 Nagy-Vajda Domokos,
Jogosított / hiteles fordítás - Traduceri autorizate/legalizate - Certified translations
http://www.nagy-vajda.eu
nagydomi at yahoo.com
domokos at nagy-vajda.eu
+40265337139