[Csaladtortenet 2] Nemesség

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2014. Dec. 9., K, 21:12:02 CET

Kedves Edit,
másról van itt szó, nem az avarokról, hanem egy *Avar Anton *nevű tudós
munkájáról!
Nézd csak meg a küldött linkek alatt található dokumentumokat:

    AZ ORSZÁGOS LEVÉLTÁR
    CÍMERESLEVÉL-GYUJTEMÉNYÉNEK FELDOLGOZÁSA
    ÉS DIGITALIZÁLÁSA
    Módszertani tanulmány
    Szerzo: Avar Anton
    Közremuködok: Avar Anton tervezés, digitalizálás, adatrögzítés
    Czikkelyné Nagy Erika digitalizálás
    Demeczky Jenoné elokészítés
    Házi Balázs adatrögzítés

Üdvözlettel,