[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2014. Dec. 12., P, 07:13:38 CET

Jó reggelt! Nem kell találgatni. Ha belenézünk keresővel a netbe, pld.
"házasság korhatár", vagy más, hasonló címszó alatt, elég sokat
találhatunk.

    https://www.google.de/search?q=h%C3%A1zass%C3%A1g+korhat%C3%A1r&rlz=1C1CHIK_deDE509DE509&oq=h%C3%A1zass%C3%A1g+korhat%C3%A1r&aqs=chrome..69i57j0.18675j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Egy példa a netröl:

Polgári házasságkötés

*Polgári házasságkötés*

Magyarországon minden cselekvőképes és nagykorú (18. életévét betöltött)
magyar állampolgár házasságot köthet.
A 16 és 18 év közötti fiatalok házasságkötéséhez gyámhatósági engedély
szükséges, melyet a kiskorú állandó lakhelye szerinti gyámhatóságon
lehet beszerezni.
16 év alatti magyar állampolgár jelenleg nem köthet házasságot.

Nem lehet házasodni továbbá:
egyenes ági rokonnal,
testvérekkel,
testvérek egyenes ági, vér szerinti leszármazottaival,
a volt házastárs egyenes ági rokonával,
örökbefogadó az örökbefogadottjával.

Üdvözlettel, Kristóf