[Csaladtortenet 2] Nemeskéri Kiss Ceília

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2014. Dec. 14., V, 16:33:53 CET

Kedves Laci!

Természetesen tudom, annál is inkább mivel leveleztem Szluha Mártonnal, hogy a könyvben megjelenő, a családommal kapcsolatos téves információkat kiigazítsam.

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel