[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12103] Wilde Viktor temetése

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2014. Dec. 18., Cs, 21:27:30 CET

Kedves Lista!

Solymáriként apró pontosítás:
vagy volánbusszal Árpád híd Pesti hidfőtől érdemes jönni a Solymári temető
megállóig
vagy Hüvösvölgy irányából 64,164,264 járatokkal Solymár Polgármesteri
Hivatal megállóig. Onnan 5 perc séta.

Hála a listának, 2008-ban derült ki, hogy Párom illetve fiaim rokona volt
Viktor. (Olaszfalusi Dobos család leszármazottja volt Ő is.)
Rengeteg levelet váltottunk, de mindig úgy voltam vele
solymáriként lesz alkalom találkozni vele.......
Hát nem lett, amit nagyon bánok.........
Párom sűrűn (sokszor szemrehányóan) emlegeti, hogy van olyan ember aki a
jövőben , van aki a jelenben, a családfakutatók inkább a múltban

Hadd kivánjak egy Viktor nekem írt tipikus "viktoros" sorával jó éjszakát:

Üdv
Benke Zoli

"Kedves Zoli!

Van egy olyan mondás, hogy "a rest kétszer fárad, meg az is, aki nem hisz a
Viktornak"...
Sok üdWV
"