[Csaladtortenet 2] Kérés

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Dec. 21., V, 10:58:15 CET

Így igaz! ezért tettem hozzá- ha van időd- minősítést. Így már  a MNL
Országos levéltárának Minősített filmjei közt lehet keresgélni. Polgár
község római katolikus filmjei a már feldolgozott és digitalizált
adathalmazba tartoznak. Bár az is igaz, hogy a Sándor azt nem adta meg
milyen vallás körbe tartoznak ezek a felmenők.
A facabook- MACSE fiókban fogalmaztam meg ide is áthozom:" Nagy meglepetés
lenne, de sokunknak nagy örömet szerezne, ha az MNL tájékoztatna bennünket,
hogy 2015.januárjában a téli ünnepek után, az ország összes Levéltárában
megteremtették az Adatbázisokban az online kutatás lehetőségét./ De legalább
valaki leírná, hogy hol lehet/. Kívánom most és mindörökké!
Üdv.: Pista