[Csaladtortenet 2] foglalkozás - latinul :(

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Dec. 22., H, 09:29:34 CET

Kedves Erika,

Alabbiakban Babcsanyi Judit 9 nappal ezelotti valasza a kerdesedre:

Kedves Erika!

Melegen ajánlom a MACSE latin szótárát, amit pont ilyen célra tartunk fenn,
és megtalálható benne az arendator, a dominalis és az educillator.
A diversitor is kocsmáros, ezt a frissítésbe bele is raktam.

Tehát uradalmi árendás (bármit lehet bérelni, de általában földet béreltek)
volt először, aztán kocsmáros.

Üdv:
Judit

Udv