[Csaladtortenet 2] Családkeresésben segítség kérés

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2014. Dec. 23., K, 20:51:44 CET

Kedves Családfa kutató cellatársak!

Egy ismerősöm kért meg arra, hogy keressek meg neki egy családot. Bemásolom
ide a kérést:

Szendy Pál 1820-1902 mezőtúri tanár az Arany Édemkereszt tulajdonosa.
Valószínűleg Kiskesziben született ( ma Szlovákia) Apja szintén Szendy Pál
férfiszabó, felesége Morasini Katalin olasz származású. Őróluk kellene
valamit kideríteni, esetleg szüleikről. Reformátusok a Szendyek.

A fenti tanár Szendy Pálnak Kováts Julianna volt a felesége aki az Igari
iskolamesternek volt a lánya, szintén reformátusok. Ez a Kováts család is
érdekes lehet.

Próbáltam a Macse adatbázisában keresni, de csak XX. századi Szendyek
szerepeltek, és ebből semmit sem tudtam kiszűrni.  Ha valaki tud erről a
családról információt megköszönöm.

Ezúton szeretnék kívánni minden kedves családkutatótársamnak és türelmes
családtagjaiknak Áldott Karácsonyt és bőséges, boldog Új esztendőt.

Azt se felejtsük el, hogy a MACSE ' névnapja ' is közeleg, Szent Család
vasárnapja.

Jó pihenést mindenkinek
Ági

Vezér Ágnes