[Csaladtortenet 2] életem legszebb karácsonyi ajándéka

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Dec. 26., P, 17:13:49 CET

Kedves Kutatótársak!

Őszintén bevallom, hogy Karácsony elött minden meggondolás nélkül,-
semmilyen szándék nem vezérelt amikor- leírtam "Ünnepi meghívás" tárgyú
levelemet. Nem is gondoltam arra, hogy válaszolni fog valaki, jó
válaszra abszolut nem számítottam, mivel megszoktam már, hogy leveleimet
a nem indexelők részéről elég durva kritikák érik. Ezért ért egy óriási
meglepetésként két levél ( egy indexelőtől és egy nem indexelőtől ).
Mivel e két levelet a lista kihagyásával egyenesen nekem küldték, ezért
megkérdeztem a küldőket, hogy nevük eltitkolása mellett közre adhatom-e
azokat. Az engedélyt megkaptam a levelek közlésére.
Minden okleveles vagy pénzbeli juttatásnál többet jelentett nekem ez a
két levél.

"Lacikám, nagyon szívbemarkoló volt számomra a figyelemfelhívásod, hogy
skypon elérhető vagy karácsonykor is,...

A jó Isten áldása legyen a kezed munkáján, hálás szívvel köszönöm Neked
azt a sok, áldozatos munkát, amit ezért a közösségért teszel, tettél és
biztos vagyok, hogy tenni fogsz. Köszönet a sok zsörtölődésért, ha nem
lennél, ez az óriási munka sehol sem állna. Ha éppen nem lennék egy
vírus által ledöntött állapotban, még fel is hívnálak, de nem biztos,
hogy megértenéd a hangomat,mert azt is elvesztettem a napok során.

Szeretettel ölellek és minden jót kívánok Neked az új esztendőben is."

"Talán a legszebb ajándékot Te adtad társainknak! Áldjon  meg érte az
Isten! -Népes családom körében leszek, de bekapcsolom a gépem s ha kell,
csatlakozom hozzátok! -Áldott karácsonyi ünnepeket és boldog új évet
kívánok! "

Ez a két levél kárpótolt sok rossz szájizt okozó levélért, bosszuságért.
Talán ad egy kis további töltetet a folytatáshoz. Azóta is, ha elmegy a
kedvem a munkától, előveszem e két levelet és újra olvasom.

Ezuton köszönöm meg a két levélírónak életem legszebb karácsonyi
ajándékát. Üdv.Laci