[Csaladtortenet 2] ujra a karácsonyi ajándékról

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Dec. 26., P, 20:55:08 CET

Kedves Kutatótársak!

Végre özönlenek a dicsérő, megértő, bíztató levelek, amiket nagyon
szépen köszönök, DE!!!! Sajnos csak én olvashattam azokat.  Miért???
Miért szégyenlitek gondolataitokat, érzéseiteket?   Az a két levél, amit
a listára küldtem, bennetek is megmozgatott valamit, s a Ti leveleitek
is másokban (ha a listára is elküldtétek volna) talán új gondolatokat,
érzelmeket keltettek volna.
Nem dicsőségre vágyok, de szeretném, ha az egész MACSE és
Családtörténeti lista egy nagy család lenne, akik nem csak MACSE
vacsorákon, meg szakmai előadásokon találkoznának, hanem mindenki
Skype-on keresztül meg tudná keresni a megfelelő segítséget a
kutatótársak között, nemcsak szakmai kérdésben, de a hétköznap
zürzavarai között néha jól esne egy kis kötetlen baráti csevegés is.

Ha nem szeretnétek leveleiteket név szerint a listára küldeni,
megtehetem névtelenül is, mert ezekben a levelekben sok előre mozdító
gondolat fogalmazódott meg, amit nem ártana, ha a többi tag is olvasná.
Boldog Új Évet Kivánok,Laci