[Csaladtortenet 2] állami Kitüntetések

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Dec. 27., Szo, 10:09:11 CET

Kedves Lista!
Talán nem a legjobb időzítés az ünnepek alatt, de dolgoznom kéne az
információval:
hol tudok az állami kitüntetettek névsorához hozzájutni?
Pár napja kérdeztem, de a válaszok nem segítettek. A köztársasági elnök
honlapján nincsenek fent, a digitarchivumban nincs, vagy én nem találom.

Konkrétan az érdekel, hogy Köteles Béla (amerikás magyar, William Koteles)
1999-ben vagy 2000-ben kapott állami kitüntetést, és ez a Magyar
Köztársaság Érdemérme, vagy a Nagykeresztje.

A Google most nem segített. Részlistákat találtam 2010-es kitüntetettekkel,
de a lényeget még nem sikerült megtalálnom.
Van hasznos ötlete valakinek?
Köszönettel,

üdv:
gy.