[Csaladtortenet 2] Evkonyvek

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Dec. 28., V, 17:45:10 CET

Segítséget kértem a Radixindexre vonatkozóan. Meg is kaptam, azonban
olyan irodalomra hivatkozik, amely számomra elérhetetlen. Édesapám
unokatestvére Zana Béla postás volt. Megvan-e valakinek a hivatkozás?

Postások évkönyve XXXVII. évfolyam 1942. Magyar Királyi Posta 1941

Szeged szab. kir. város és környéke címtára és lakjegyzéke. Hivatalos
adatok alapján összeállították Horváth Győző és Zsadányi Oszkár,
Budapest; Magyar Városok és Vármegyék Címtárai Kiadóhivatala 1942 50. és
212. oldal.   Üdvözlettel  János