[Csaladtortenet 2] Facebook problémád

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2014. Dec. 28., V, 18:35:18 CET

Kedves Ágnes,

olvastam üzenetedet, hogy problémád van, és segítséget kérsz:

    próbáld meg, _*rögtön megváltoztatni a jelszavadat!*_

Múlt nyáron nekem is volt pont ilyen problémám, amit úgy oldottam meg,
hogy feloszlattam a Fb-kontómat.
Valószínűleg nem volt helyes megoldás, mert minden addigi ismerős,
bejegyzés, stb. elveszett, és elég lett volna, ha megváltoztatom
jelszavamat - _*amit most Neked ajánlok*_!
Ha nem használ, még mindig marad a feloszlatás, törlés, ill. új kontó
létrehozása. Amihez viszont más e-mail címre lenne majd szükséged.

Talán kapsz mástól is tanácsot, én ezt tudom javasolni. Sok sikert!

Üdvözlettel,
(Baiersdorf) Kristóf