[Csaladtortenet 2] BÚÉK!

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2014. Dec. 31., Sze, 16:23:10 CET

 Kedves Kutatótársaim!

Örömmel újságolom Nektek, hogy több mint 10 évi kutatást magam mögött hagyva is, az elmúlt évben ismét sikeres voltam. A XVII. századból induló új ágakat fedeztem fel, többek között nem csak református, hanem katolikus vallásúakat is. E felfedezésem, a jövő évre is, ad bőven munkát. Nem fogok unatkozni.
Az új esztendőre minden kutatótársnak, sok-sok új családtag, családi ág felfedezését és ehhez kitartást, erőt, egészséget  kívánok!  BÚÉK! Nyitrai István