[Csaladtortenet 2] Könyv/Érsekújvár/Ismét megjelent---Práznovszky Miklós: Állj meg ember ...

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2014. Feb. 2., V, 10:53:10 CET

Kedves Listatársak!

Fel szeretném hívni a figyelmeteket *Dr. Práznovszky Miklós, Állj meg ember
...* című könyvének második kiadására!
A Doktor úr a könyv megírásakor emléket kívánt állítani azoknak a katonai
és nem katonai személyeknek, akik a második világháború legvégén a már
szinte értelmetlen angol-amerikai bombázások alkalmával, nem katonai
célpontok barbár megsemmisítése következtében vesztették életüket.
Személyek, családok, gyermekek, idősek, felnőttek váltak a légnyomás, a
lángok, és a leomló törmelékek-ha nem a telitalálat- áldozataivá.
Érsekújvár sajnos egy eleme annak a sornak, melyben épp úgy ott szerepel
Kolozsvár, Szatmárnémeti, Szombathely.
A könyv tartalmazza annak a folyamatnak a leírását, mely a bombázáshoz
vezetett, a bombázás történetét, az áldozatok névsorát, az áldozatok
nyughelyét, mely az emlékezés komplexitását adja.
(Részemről a Gurnesevitz család kutatása közben jutottam el a könyvig,
amely 2013-ban nem volt kapható. Akkor vettem fel a Doktor úrral a
kapcsolatot és jelezte, hogy 2014-ben megjelenik a könyv második kiadása.
Most hűen igéretéhez írt, hogy végre kijött a nyomdából, s kapható.)
A könyv ára 20 euro, s amennyiben igényli a társaság, természetesen ezt a
könyvbeszerzést is hajlandó vagyok levezényelni. (Bár tény, hogy nem a
bihari úr féle Xantuszos akcióról van szó!)

Listatársi üdvözlettel, István

*"..., mindég ifjan, sose vénen, mint egy Árpád-házi király*

* magyarjainak szívében." (W.S.)Üdvözlettel, István*
*from Transylvania:+40741158940,*
*from Hungary: +36204439677.*