[Csaladtortenet 2] nagyapai örökség

Ernő Arnold arnolderno at gmail.com
2014. Feb. 2., V, 15:39:36 CET

Kedves Éva!
Ez a kérdés már az én fejemben is megfordult, de nem mertem feltenni a
kérdést. Jó, hogy megtetted!
Arnold őseim után kutatva (jobb híján) elővettem a horvátországi
telefonkönyvet és írtam vagy tucatnyi ott élő Arnoldnak. Csodák csodájára
Nasice-ről írt egy vissza illető, és amikor megláttam az aláírását
énbennem  megfordult valami. Ugyanis hihetetlen hasonlóság van az ő, és
édesapám aláírása között. Egyébkénmt semilyen rokoni kapcsolatot nem
tudtunk kikutatni.
kiváncsi vagyok mások véleményére is.

További sikeres kutatást kivánok:
Ernő