[Csaladtortenet 2] Betegségek régi nevei

Gonda István temerdek at gmail.com
2014. Feb. 3., H, 08:41:33 CET

Betettem a Wikipédia szócikkbe a MACSE hely (
http://www.macse.org/society/betegsegek.php) linkjét (bár ez pár napig még
nem látszik, mert egy főszerkesztőnek is jóvá kell hagynia), hogy onnan is
hozzánk találjanak az érdeklődők. Ezen kívül majd lassan felbővítem a wiki
szócikket még több betegségnévvel. Érdemes ezen a szócikken dolgozni, mert
a látogatottsága wikis viszonylatban meglepően nagy (átlagban napi 10-12
fő), ami nekem azt üzeni, hogy az emberek igénylik a régi betegségnevek
megfejtését.
Ezen kívül továbbra is felajánlom a tagságnak, hogy örömmel készítek wikis
szócikket neves őseikről, ha kapok hozzá nyersanyagot, fotót.
Gonda István

2014. február 1., szombat 14:19:04 UTC+1 időpontban László Beszeda a