[Csaladtortenet 2] elhunyt szovjet katonák adatbázisa

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Feb. 3., H, 17:42:18 CET

Kedves Listatársaim! Ha ismeritek az oldalt, akkor elnézést az ismétlésért, de nekem még új a http://www.obd-memorial.ru weboldal, ahol a II. Világháborúban elhunyt vagy eltűnt, Szovjetunióban élt katonákra lehet rákeresni.Amiért érdekes az oldal, hogy magyar vezetéknevű katonákat is találtam, akik Kárpátalján vagy a mai Szlovákia területén születtek.Talán hasznos lehet azoknak, akiknek az ősei itt éltek 1920 után és nyomuk veszett.A keresett személy vezetéknevét az első téglalapba kell beírni cirill betűkkel pl. Сабо (Szabó)  Üdv,         Kozora Robi