[Csaladtortenet 2] FS 1895-1980 keresés

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2014. Feb. 4., K, 10:55:26 CET

Kedves Hozzáértők,

eddig az 1895 után anyakönyvekben nem kerestem keresővel, hanem kikerestem az engem  érdeklő települést és elektronikusan "végiglapoztam" az anyakönyveket.

Most próbálnám használni az ezekhez az anyakönyvekhez  / időszakhoz tartozó keresőt

https://familysearch.org/search/collection/1452460

de semmi számomra hasznosat nem hoz ki, azokat sem, amik pedig benne vannak az anyakönyvekben és már láttam.

Létezik, hogy "csak" fel vannak téve az anyakönyvek 1895 után és nincsenek  indexelve? Vagy vmit  nem jól csinálok (nem teszek pipát a név mögé, így több variációt kihoz)? Ha születési helyre keresek pl. 1895-97 között, kiad 17db nevet, de ránézésre látom, hogy nem onnan valók.

Ezek szerint nem működik rendesen ez a kereső?

Előre is köszönöm a segítséget.

üdv

JUDIT